l'ilerget qui abuixint ensinistra els huracans

Era pel carrer i vaig veure-hi una senyoreta de bon veure i encar de millor heure i li vaig dir: I'm feeling celery! (És que mentalment havia traduït 'appy per api, pobrissó.) Em va guaitar com si era un boig perillós, la capdecony. (Mes què hauries fet tu, n'Indíbil, cas que fores estat femella i un paio carallot com tu se t'atansava de trascantó i t'etzibava qualque bestiada així...?) (Tens raó, en Mandoni. Em fotia aital llambrec que era com un tret entre els ulls d'orba ans crua obsidiana!)

les nostres obres mestres, vós

  • http://archive.org/details/@cr_morell/
  • 20090401

    39. argents vius els nus infants escàpols







    Argents vius sota els llamps els infants escàpols










    Com diablons nus sota la tempesta

    escapeu-vos de nits quan encar sou nyecs

    i a la llum dels llamps entre vents i pluges

    recacegéssiu els fets de l’univers



    Car re altre no val la pena



    Pugéssiu a les muntanyes de serradures

    de tot l’art del món

    correguéssiu alleradament damunt la pols

    de totes les escultures les cendres

    de tots els llibres els blans estellicons

    d’instruments i films...



    Per a poder parlar dels secrets

    a l’altra banda dels amuntegaments

    amb els savis qui moriren

    i ara en la mort

    recacegen millor.






    dins l'opuscle pus:

    amunt i avall, sóc n'

    La meva foto
    Lleida, Països Catalans
    qui, esllomat sovint de tant haver plegats moixernons, alzinois, gírgoles i pollancrons, nogensmenys malda encar.